גרר אופנועים תל-אביב – אל מי כדאי להתקשר?

תוכן עניינים:

גרירת אופנועים מתאפשרת ונדרשת 24 שעות 7 ימים בשבוע. באותו רגע מלחיץ בו אתם נתקעים עם האופנוע באמצע כביש מהיר או במקום מבודד תרצו לדעת מה בדיוק צריך לעשות, למי מתקשרים ואיך אפשר להיחלץ מהצרה הזו כמה שיותר מהר. שירותי גרר אופנועים תל-אביב ניתנים על ידי מספר חברות. המדריך הזה נועד לענות על כל השאלות הנפוצות ולספק מידע שיסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות. כאשר פועלים נכון גרירת אופנועים היא לא עסק יקר או מסובך.

 

 

מתי חייבים להזמין גרר אופנועים בדחיפות?

אופנועים כמו כל כלי רכב אחר סובלים מעת לעת מתקלות ממקור מכאני או חשמלי. ללא טיפול נכון ומידי בתקלה אי אפשר יהיה להמשיך בנסיעה. שירותי גרר אופנועים תל-אביב נועדו לפנות מהכביש כלי רכב דו גלגליים שאינם מסוגלים לנסוע בעצמם או שנסיעה בהם מהווה סיכון. הגרר מעביר את כלי הרכב לפי בקשה שלכם אל כתובת המגורים, אל המוסך או אל חניון לילה. בכדי לקבוע מתי נדרש גרר אופנועים ומתי ניתן לטפל בתקלה באופן עצמאי יש לזהות את הגורם לתקלה.

 

סימנים של תקלה באופנועגרר אופנועים תל-אביב – אל מי כדאי להתקשר?

ברוב המקרים הנסיעה מתחילה בצורה רגילה לחלוטין. אתם חובשים את הקסדה, לובשים את המעיל, מניעים את האופנוע ויוצאים לדרך מבלי לדעת דבר על מה שמצפה לכם. בתוך זמן קצר אתם מזהים שמשהו במערכות אינו פועל כשורה וממהרים למצוא מקום בטוח לעצירה. ניסיונות להמשיך לנסוע תוך התעלמות מהבעיה עלולים להיות מסוכנים בעבורכם ובעבור שאר הנהגים בכביש. אל תסכנו את עצמכם בנסיעה על כלי רכב לא תקין והזמינו מיד גרר אופנועים. ביטוח הגרירה שלכם נועד לתת מענה למקרים כאלו בדיוק, אין סיבה שלא תנצלו אותו.

 

הזמנת גרר אופנועים תל-אביב לאופנוע שלא מניע

הזמנת גרר תהיה לגיטימית לחלוטין כאשר האופנוע אינו מניע כלל. אין אפשרות לעשות כל שימוש באופנוע שלא מניע או להגיע למוסך ללא גרר. אין ספק שייתכנו מספר גורמים לתקלה אך ברוב המקרים מקור הבעיה הוא הסטרטר. לאחר שנשללה תקלת סטרטר נמשיך ונבחן אופציה של תקלת מנוע. אופנוע שלא מניע כדאי לגרור מיד אל המוסך בכדי לטפל בתקלה כמה שיותר מהר ולחסוך כסף.

 

מה עושים כאשר האופנוע נוסע אך מראה סימנים של תקלה?

גורם מוביל נוסף להזמנת גרר אופנועים תל-אביב הוא תקר בצמיג. בעוד רכבים נושאים עמם גלגל חלופי באופן קבוע, תקר בגלגל משבית מיד את האופנוע. רכיבה על אופנוע עם תקר חושפת אתכם לסכנת התהפכות. חשוב להבהיר שהחלפת צמיג באופנוע מותרת רק על ידי גורם מקצועי שמחזיק ברישיון מתאים. מיד כאשר מופיע תקר באחד הגלגלים יש לעצור במקום בטוח, להזמין גרר ולתאם גרירה אל פנצ'רייה שמתמחה באופנועים.

 

אופנוע עצר ואז המשיך לנסוע, מה כדאי לעשות?

אם האופנוע שלכם נתקע בדרך לפגישה חשובה או באמצע הכביש המהיר תשמחו לגלות שלאחר מספר דקות הוא מניע שוב. אם החלטתם להמשיך בדרככם על אף הידיעה שמשהו לא בסדר באופנוע, אתם מסכנים את עצמכם ואת שאר הנהגים. כדאי להקדים לטפל באופנוע בכדי למנוע את החמרת הנזק או תאונה. גם כאן ייתכנו מספר גורמים לבעיה (פילטר, מערכת ההצתה, המנוע ועוד), יש להגיע עם האופנוע לבדיקה במוסך ולהתעקש על איתור התקלה.

 

מדוע אני לא מצליח להעביר הילוכים באופנוע?

אם ניסיתם להעביר הילוך ולא הצלחתם להשלים את הפעולה מיד הדבר עשוי להעיד על תקלה במערכת ההילוכים. מהרו אל המוסך ובמידת הצורך הזמינו שירותי גרר. אם ההילוכים מתחלפים ללא פקודה שלכם הבעיה היא בכבל ההילוכים. התיקון של התקלה אינו מורכב והכרחי.

 

מתי כדאי להזמין גרר לאופנוע שעושה רעשים?גרר אופנועים תל-אביב – אל מי כדאי להתקשר?

רעש לא תקין במהלך הנסיעה מבשר על תקלה אופציונלית. אם נשמע שהשריקה מגיעה מלוח השעונים ייתכן וכבל הספידומטר צפוי להיקרע בקרוב או שהחיבור שלו אל לוח השעונים רופף. כל רעש לא מוכר שמשמיע כלי רכב במהלך נסיעה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. אם אנכם יודעים בוודאות מהי התקה ואנכם בטוחים מעל לכל ספק שהתקלה אינה גורעת מבטיחות הנסיעה – הפסיקו מיד את הנסיעה והזמינו גרר.

 

איך גוררים אופנוע?

על מנת להבטיח אופציה של גרירה נוחה ומהירה כדאי להתקין בכל אופנוע וו גרירה. חוששים? זוהי הפעם הראשונה בה אתם מזמינים שירות של גרר אופנועים תל-אביב? הקפידו לבחור בחברת גרירה מקצועית עם ניסיון ספציפי בגרירת אופנועים ותהיו רגועים בידיעה שאתם מפקידים את האופנוע האהוב שלכם בידיים טובות. אנו ממליצים לכל בעל רכב להכיר היטב את הזכויות והחובות שלו במסגרת ביטוח הגרירה. כדאי שתדעו באיזו חברה אתם מבוטחים או לאיזו חברת גרירה כדאי להתקשר. לא ניתן לחזות מתי בדיוק תזדקקו לשירותי גרר, אך כן ניתן להיערך מראש.

 

איפה כדאי לעצור בצד עם אופנוע?

נעצור בצד הדרך במקום שאינו מוגדר כמקום חנייה מוסדר רק כאשר אין לנו כל ברירה אחרת. עצירות באמצע הדרך נבצע תמיד בצורה בטיחותית כאשר אנחנו מוודאים שבחרנו במיקום בו שאר הנהגים מבחינים בנו. חפשו מקום בו התנועה אינה סואנת, עצרו את האופנוע, לבשו את האפוד הזוהר והמתינו לגרר במקום בטוח. כבישים מהירים נחשבים למסוכנים ביותר בעבור עצירה בשוליים לכל סוגי הרכבים. נסו להמתין לגרר במיקום רחוק ככל האפשר מציר התנועה. אל תוותרו על האפוד הזוהר! לבשו אותו במשך כל זמן השהייה בשולי הכביש.

 

מחירון גרר אופנועים תל-אביב

עלויות של שירותי גרירה מכל הסוגים נקבעים בראש ובראשונה על פי מרחק הגרירה ותנאי השטח. אם מדובר בגרירה קצרה (עד 10 ק"מ) בתוך העיר המחיר שווה לכל כיס. במקרים בהם נדרשת גרירה למרחק גדול המחיר עשוי להגיע ל-1,200 שקלים ויותר. הזמנת גרר בשעת לילה, שבת או חג דורשת גם כן תשלום נוסף (50% יותר מהתעריף הרגיל).

 

איפה אפשר להזמין גרר לאופנוע בתל-אביב בזול?

ביטוח מקיף לאופנוע שכולל גם כיסוי לשירותי גרירה וחילוץ מאפשר הזמנת גרר ללא עלות (בכפוף לתנאי הפוליסה). חשוב לציין שבחלק מהפוליסות המבוטח נדרש  לשלם דמי השתתפות עצמית. קיימים מסלולים של ביטוחי גרירה בהם תוכלו להזמין גרר ללא הגבלה. מסלולים אחרים קובעים מספר מוגבל של חילוצים בתוספת דמי השתתפות עצמית. אם אנכם בטוחים האם יש לכם ביטוח גרירה וחילוץ לאופנוע או באיזו חברה אתם מבוטחים – זה הזמן לברר את הפרטים.

 

הזמנת גרר לאופנוע בתל-אביב ללא ביטוח גרירה

בעת צרה תשמחו שרכשתם מראש ביטוח חילוץ וגרירה לאופנוע. אם לא היה לכם ביטוח גרירה אתם תרכשו אחד במהרה. היתרון הגדול בהזמנת גרר ללא ביטוח גרירה הוא החופש לבחור בחברה שמציעה לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר. בעוד בעלי פוליסות ביטוח מחויבים בפנייה אל הספקים של חברת הביטוח אתם רשאים לפנות אל חברת הגרירה הטובה ביותר עם דגש על התחייבות להגעה מהירה.

 

אלו פרטים נדרשים להזמנת גרר לאופנוע?

אם יש לכם אפשרות להמתין במקום לצד כלי הרכב עד להגעת הגרר עשו זאת. במידה ואתם נדרשים לעזוב את המקום השאירו את המפתח של האופנוע ומסמכים נוספים בהתאם להנחיה של צוות הגרירה. במידה ואתם מעוניינים לנסוע יחד עם הגרר אל המוסך חשוב לוודא שיש ברכב הגרר מקום פנוי בעבורכם.

 

לאן גוררים אופנועים בשבת?

האופנוע שלכם לא יודע שהמוסך סגור ביום שבת ודווקא היום הוא נתקע באמצע הכיכר. הגרר הגיע במהרה, הצוות מציע לכם לגרור את האופנוע אל חניון אחסון ואתם מתלבטים. חניוני אחסון הם יעד הגרירה של כלי רכב בזמנים בהם המוסכים סגורים (שבת, חג, לילה). אלו הם חניונים סגורים ומאובטחים כך שאין כל סכנה באחסון זמני של האופנוע. בשעת הבוקר כאשר המוסך נפתח האופנוע יועבר אל המוסך.

 

איך מזמינים גרירה לאופנוע מהשטח?

רבים מבין תושבי העיר תל-אביב מאוהבים במרחבי הטבע ויוצאים באופן קבוע לרכיבות שטח. מה עושים כאשר האופנוע נתקע בשטח? התשובה היא שירותי חילוץ אופנועים. אופנוע שטח תקוע זקוק לצוות חילוץ מיומן שמכיר את תנאי השטח. מחיר גרירת אופנוע שטח מלב המדבר יהיה גבוה יותר מזה של גרירת אופנוע בתוך תל-אביב. כמו כן, חשוב לזכור שלא כל גרר אופנועים מסוגל לבצע גם גרירת שטח.

 

איזה גרר אופנועים נחשב לטוב ביותר?

בחירה של אנשי מקצוע כדאי לבסס על המלצות של חברים או בני משפחה. בססו את הבחירה שלכם על המלצות אמינות ולא תטעו. מידע רב על שירותי גרירה לאופנועים אפשר למצוא גם אונליין ברשתות החברתיות. גרר אופנועים מקצועי הוא כזה שמתחייב לשירות מהיר 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. על צוות הגרירה להגיב במהרה לכל קריאה גם כאשר מדובר בשעה לא שגרתית. מאפיין נוסף של חברת גרירה טובה זה שירות אדיב, סבלני ומסור במחירים הוגנים. אל תשכחו לוודא שחברת הגרירה מספקת גם שירותי אחסון לילה.

 

יתרונות של שירותי גרירה מקומיים

זקוקים לגרירת אופנועים בתל-אביב? שירותי גרירה מקומיים יהיו הפתרון המהיר והמשתלם ביותר. אן טעם להזמין שירותי גרירה מעיר אחרת כאשר השירות נדרש בתוך העיר תל-אביב. ספקים מקומיים מכירים היטב את עומסי התנועה בעיר, את השכונות ואת המוסכים. רבים מבין תושבי העיר תל-אביב כלל אינם יוצאים מהעיר עם האופנוע.

 

גרירה מקצועית ללא גרימת נזק

מחיר זול לא יהיה הפרמטר המכריע לבחירת חברת גרר. כדאי לתת עדיפות לחברות מקצועיות עם ניסיון ספציפי בגרירת אופנועים וקטנועים. טעויות במהלך הגרירה עלולות להתבטא בגרימת נזק בלתי הפיך לאופנוע. על חברת הגרירה להיות ערוכה עם כל הציוד הדרוש להרמת אופנועים ואבטחת האופנוע במהלך הגרירה.

 

סיכום

שירותי גרירה הם חלק בלתי נפרד מתחזוקה חכמה של כלי רכב. מנוי לשירותי גרירה אצל חברה אמינה ומקצועית שמקפידה על שירות מהיר בעיר תל-אביב מבטיח לכם מענה בשעת צרה. שיחה אחת קצרה אל חברת הגרירה ויש כבר גרר עם צוות מקצועי בדרך אליכם. החברות המובילות בעיר מקפידות על שירות אמין ומסור ללקוחות ורמה גבוהה של מקצועיות. צוותי גרירה פועלים בכל שעות היממה בכבישי העיר כך שייתכן וממש עכשיו הגרר נמצא לידכם.

חבילה מקיפה של שירותי גרירה תכלול מענה מהיר, סכום השתתפות עצמית סביר, כיסוי חילוץ, שירותי אחסון לילה. חילוץ של אופנועים מתבצע 24 שעות ביממה תוך שימוש בציוד חדיש מאפשר גרירה ללא פגיעה בכלי הרכב. אל תתפשרו על פחות מצוות מקצועי שיודע היטב איך גוררים נכון אופנועים. השלימו את השירות עם טיפול באופנוע במוסך מוביל ותיהנו מרכיבה בטוחה בראש שקט.

 

 

 

מאמרים נוספים
מחירון גרר

מחירון גרר

מחירון גרר אנחנו אמנם מקווים שלא נצטרך להשתמש אי פעם בשירותים אלו, אך שירות גרירה הוא שירות שצריך להיות לכם זמין לכל אורך הזמן. אנו

נקיטת צעדים כשהרכב אינו מניע

שירותי גרירה השוואת מחירים

שירותי גרירה השוואת מחירים זה שאנחנו רוצים לשלם את המחיר הנמוך ביותר זה ברור, אבל חשוב לבדוק שאנחנו אמנם משלמים מחיר זול אך עדיין מקבלים