שירותי גרירה בקריות

תוכן עניינים:

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם הרכב באמצע כביש ראשי. בשביל זה אתם צריכים שירותי גרירה אשר יהיו זמינים אליכם בכל זמן, וכמו כן גם שירותי דרך אשר עשויים להיות אפילו יותר יעילים.

 

מה הוא שירות גרירה?שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות אלו שירותים אשר קיימים לאורך כל שעות היום, בחגים ובשבתות. שירותי גרירה מקצועיים יכללו אמצעים להובלת הרכב ללא הבדל בין סוגי הרכב השונים. בשירותי גרירה מקצועיים ניתן יהיה למצוא שירותי גרירה לרכבים פרטיים, רכבים מסחריים ורכבים דו גלגליים. כדי לקבל את השירות הטוב ביותר עליכם לבחור אחת מבין כל החברות אשר מעניקה שירותי גרירה בקריות. יש היום היצע רחב של שירותי גרירה בקריות ולכן חשוב לדעת לבחור נכון את השירות המתאים ביותר.

 

סינון החברות מתבצע באופן הבא: תחילה בדקו את הזמינות של אותה חברה. יש חברות אשר יציעו לכם המתנה של עד 3 שעות, חלקן יציעו לכם מעבר ל-3 שעות ואילו החברות המקצועיות ביותר יציעו לכם שירותים אשר נעים בין חצי שעה לשעה. מלבד לכך, שימו לב אילו חברות מציעות לכם שירותי דרך בנוסף. שירותי דרך נועדו כדי לוודא האם אתם צריכים באמת צריכים שליחה של גרר או שיהיה ניתן לפתור את התקלה במקום. מדובר בדרך כלל על ניידת שירות מטעם חברת הגרירה אשר נועדה לפיתרון תקלות שניתן לפתור גם במוסך, אך גם בשטח הפתוח. תקלות אלו יהיו כמו החלפת מצבר, דלק, שמן, בעיה בחיבורים, החלפת גלגלים וכד'.

 

כמו כן, עוד נתון אשר עשוי להשפיע על הבחירה שלכם יהיה המחיר. יש מחירון דומה בין כל החברות אבל עליכם לוודא איזו חברה מציעה לכם את המכלול הכולל בתוך המחיר אותו הן מציינות. אחד הדברים אשר אנו שמים עליהם דגש הוא שירות מלא. אנחנו יודעים עד כמה זה יכול להיות מלחיץ להיתקע עם הרכב, לכן האנושיות כאן מצד החברה תופסת צד חזק. אנו נדריך אתכם בכל רגע נתון מה לעשות, לפעמים התקלה אפילו פשוטה יותר ממה שאתם חושבים ולכן אנחנו נוכל באמצעות מענה טלפוני בלבד לפתור את התקלה. חשוב לזכור את כל אמצעי הזהירות שיש לנקוט בהם כאשר אנחנו נמצאים במצב בו הרכב נתקע.

 

 

 

האם כדאי לבחור בגרר דרך חברת הביטוח?

לטעמנו, גרר מטעם חברת הביטוח אינו עונה על כל הדרישות. הסיבה לכך היא שאין לכם באמת את הבחירה כאן. חברות הביטוח מציעות לכם מגוון רחב של אפשרויות, אך לא תמיד הן יהיו מספקות. הבעיה החמורה ביותר בעניינו היא הזמינות של הגרר מטעם חברת הביטוח שיהיה החל מ-3 שעות. כמו כן, לרוב חברות הביטוח האלו לא יציעו לכם שירותי דרך. אצל חברות הביטוח אתם משלמים תוספת של עוד כ-150 ש"ח לשעה בין אם אתם נעזרים בשירותי הגרר או לא, מלבד לכך גם הפוליסה שלכם תתייקר שנה לאחר מכן עקב הפעלת הביטוח.

 

מחירון שירותי גרירה בקריותשירותי גרירה בקריות

המחירון של שירותי גרירה בקריות אינו אמור להיות שונה בהכרח מכל אזור אחר בארץ, עם זאת עבור שירותי גרירה בתוך העיר נשלם תעריף זהה לכל מרחק שהוא. שירותי גרירה עבור רכב פרטי בתוך העיר נשלם בין 200 ל-250 שקל. כאשר מדובר על רכב דו גלגלי המחיר יהיה כ-150 ש"ח. המחיר עבור שירותי גרירה לרכב מסחרי בתוך העיר יהיה כ-300 עד 400 ש"ח. כאשר מדובר על נסיעה בינעירונית אשר עולה על 30 ק"מ המחיר מתייקר עבור רכב פרטי בכ-10 ש"ח, עבור רכב מסחרי בכ-12 ש"ח, עבור רכב דו גלגלי כ-8 ש"ח.

 

יש לציין כי המחירים מאוד עשויים להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים, לדוגמא כמו סוג הרכב. יש התנהלות שונה בין כל סוגי הרכב, לאו דווקא הבדל של סוג אלא גם הבדל של דגם או חברה מייצרת. חשוב לוודא היטב אם החברה מעניקה לנו גם שירותי דרך או שהשירות כולל גרירה בלבד. זכרו, יש היצע רחב של שירותי גרירה באזור הקריות, עליכם לסנן את הבחירות הלא רלוונטיות ולבחור היטב מבין כל השירותים שכן רלוונטיים לכם.

 

מאמרים נוספים
מחירון גרר

מחירון גרר

מחירון גרר אנחנו אמנם מקווים שלא נצטרך להשתמש אי פעם בשירותים אלו, אך שירות גרירה הוא שירות שצריך להיות לכם זמין לכל אורך הזמן. אנו

נקיטת צעדים כשהרכב אינו מניע

שירותי גרירה השוואת מחירים

שירותי גרירה השוואת מחירים זה שאנחנו רוצים לשלם את המחיר הנמוך ביותר זה ברור, אבל חשוב לבדוק שאנחנו אמנם משלמים מחיר זול אך עדיין מקבלים